loader image

הבית על גבעת האירוסים

מה עשינו?

שיפוץ מאסיבי לבית פרטי השוכן למרגלות שמורת טבע

איך עשינו את זה:

קומת הכניסה תוכננה מחדש כדי להכניס את הטבע הביתה וליצור מיזוג בין הפנים לחוץ. הרחבנו את הפתחים ויצרנו יציאה רחבה לחצר הפונה אל השמורה.

הזוג עוסק בתחום המסעדנות, ומרבה לבשל ולארח. בתכנית החדשה בנינו את החלל הציבורי סביב המטבח שהפך למרכז הבית. תיכננו מטבח פרקטי, מוקפד ופונקציונלי. עיצבנו אותו בקווים נקיים ושילבנו דלפק ישיבה מעץ ומשטח עבודה גדול ומרווח. עמוד קונסטרוקטיבי שעמד במרכז החלל קיבל משמעות חדשה כשהפך לעמוד בטון דקורטיבי המגדיר את חלוקת החלל.

כדי ליצור בית במראה עכשווי, נעים ומזמין, נעשה שימוש בחומרים טבעיים ובפלטת צבעים רכה. החלפנו את הריצוף והמעקה וחיפינו את המדרגות בעץ אלון. בקומה העליונה, מרפסת רחבת ידיים המשקיפה אל נוף השמורה מחברת בין כל חדרי השינה של הילדים. את יחידת ההורים עיצבנו בסגנון מינימליסטי בהשראת עיצוב נורדי.

אחת מגולות הכותרת בבית הוא המרתף שהפך ליחידת אירוח ובילוי. חלוקה מחדש הכניסה אור טבעי לחלל הנמוך שהיה אפלולי וחשוך. רצפת הפרקט לצד הריהוט והטקסטיל יצרו חלל מזמין ואסתטי עם פינות שונות בהתאם לגילאים ולצרכים השונים של הילדים. יצרנו מתקני טיפוס ספורטיביים במראה חדשני המשמשים את הילדים בימים גשומים.

הלקוחות:

משפחה צעירה, זוג+3

הלוקיישן:

נס ציונה

צילום:

קארין ראבנה
דילוג לתוכן